ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi (Advanced)

ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi (Advanced)
ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi (Advanced)

Eğitimin Amacı

ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi ile, öncelikle IT hizmetlerinizi  uçtan uca ITIL çerçeve modeline uygun olarak geliştirerek devreye almaya ve yönetmeye  yönelik bilgi edinecek; IT süreçlerinizi ITIL kontrol amaçları çerçevesinde  listeleyebileceksiniz.

Ayrıca, eğitim sırasında seçeceğiniz süreçleri ITIL yaklaşımına uygun olarak tanımlayabilecek, tanımladığınız süreçler arasında entegrasyonu sağlayabilecek, iyileştirme gereksinimlerini belirleyerek yol haritanızı oluşturabilecek,  sürekli iyileştirme yaklaşımını uygulamalı olarak öğreneceksiniz.

Kimler Katılmalı?

ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi ne aşağıdaki görevlerde çalışan kişilerin katılması tavsiye edilir:

  • Hizmet Yöneticileri
  • Hizmet Sahipleri
  • Süreç Yöneticileri
  • Süreç Tasarımcıları
  • BT  Yöneticileri
  • BT Uzmanları
  • Kalite Yöneticileri
  • Kalite Uzmanları
  • Danışmanlar
Eğitim Süresi

5 Gün (Bu süre,  ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi nin standart eğitim süresidir. Ancak, firmalara özel olarak talep üzerine bu süre kısaltılabilir veya uzatılabilir)

Eğitim Yeri

Eğitim aşağıdaki lokasyonlardan birinde verilir:

  • The Green Park Hotel Pendik
  • The Green Park Hotel Bostancı
  • The Green Park Hotel Taksim
  • The Green Park Hotel Merter
  • Firmanın talebi üzerine firmanın kendi lokasyonunda eğitim verilebilir.
Eğitim Ücreti

Eğitim ücreti; eğitim yeri, katılımcı sayısı, eğitim türü ve süresine bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Size en uygun fiyat teklifini verebilmemiz için, bizimle info@ykcgrup.com.tr e-mail adresi veya 0216 599 0952 nolu telefon üzerinden iletişime geçiniz.

 Eğitim İçeriği (ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi)

ITIL Hizmet Yönetimi Eğitimi Eğitimi aşağıdaki konuları içermektedir:

  • Temel Kavramlar
  • ITIL Yaklaşımı ve Genel Kavramlar
  • ITIL Temelli Hizmet Yaklaşımı
  • ITIL Gereksinimleri
  • Kontrol Amaçları
  • Süreç Listesinin Belirlenmesi
  • UML Standardı
  • ITIL Temelli Süreç Tanımlama
  • Örnek Uygulama: Proje Yönetimi Süreci
  • Süreç Entegrasyonu
  • ITIL Temelli Süreç İyileştirme
  • Örnek Uygulama: Sürekli İyileştirme Süreci
  • Yol Haritası
  • Küme Çalışmaları
Diğer eğitimlerimiz nelerdir?

YKC Grup Bilişim, uzman kadrosu ile müşterilerine aşağıdaki eğitimleri vermektedir:

Diğer hizmetlerimiz nelerdir?

YKC Grup Bilişim, uzman kadrosu ile müşterilerine aşağıdaki hizmetleri vermektedir: