ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi

ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi
ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi
Eğitimin Amacı

ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi ile, öncelikle IT temelli hizmet yaklaşımına ilişkin bilgi edinerek  ITIL Hizmet Stratejisi Gereksinimlerini, Kontrol Amaçlarını ve Prensiplerini belirleyebilecek, Hizmet Stratejisi süreçlerini listeleyerek bu süreçleri nasıl oluşturabileceğinizi öğreneceksiniz.

Ayrıca, Hizmet Stratejisi süreçlerini ITIL yaklaşımına uygun olarak tanımlayabilecek, ITIL temelli diğer süreçler ile entegrasyonu sağlamanın ipuçlarını edinecek ve IT Hizmet Stratejinizi tanımlama yöntemini uygulamalı olarak öğreneceksiniz.

Kimler Katılmalı?

ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi ne aşağıdaki görevlerde çalışan kişilerin katılması tavsiye edilir:

  • Hizmet Yöneticileri
  • Hizmet Sahipleri
  • Süreç Yöneticileri
  • Süreç Tasarımcıları
  • BT  Yöneticileri
  • BT Uzmanları
  • Kalite Yöneticileri
  • Kalite Uzmanları
  • Danışmanlar
Eğitim Süresi

3 Gün (Bu süre, ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi nin standart eğitim süresidir. Ancak, firmalara özel olarak talep üzerine bu süre kısaltılabilir veya uzatılabilir)

Eğitim Yeri

Eğitim aşağıdaki lokasyonlardan birinde verilir:

  • The Green Park Hotel Pendik
  • The Green Park Hotel Bostancı
  • The Green Park Hotel Taksim
  • The Green Park Hotel Merter
  • Firmanın talebi üzerine firmanın kendi lokasyonunda eğitim verilebilir.
Eğitim Ücreti

Eğitim ücreti; eğitim yeri, katılımcı sayısı, eğitim türü ve süresine bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Size en uygun fiyat teklifini verebilmemiz için, bizimle info@ykcgrup.com.tr e-mail adresi veya 0216 599 0952 nolu telefon üzerinden iletişime geçiniz.

 Eğitim İçeriği (ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi)

ITIL Hizmet Stratejisi Eğitimi aşağıdaki konuları içermektedir:

  • Temel Kavramlar
  • ITIL Hizmet Yönetimi Yaklaşımı ve Genel Kavramlar
  • ITIL Temelli Hizmet Yaklaşımı
  • ITIL Hizmet Stratejisi Gereksinimleri
  • Hizmet Stratejisi Kontrol Amaçları
  • Hizmet Stratejisi Prensipleri
  • Hizmet Stratejisi Süreçleri
  • Hizmet Yönetim Sistemi
  • IT Hizmet Stratejisi ve İş (business) Tarafı
  • IT Hizmet Stratejisi ve Kurumsal Mimari
  • IT Hizmet Stratejisi ve Uygulama Geliştirme
  • Hizmet Yönetim Süreçlerinin İmplementasyonu İçin Hizmet Stratejisinin Oluşturulması
  • Hizmet Stratejisi için Organizasyonel Yaklaşım
  • Teknoloji Yaklaşımı
  • Hizmet Stratejisinin İmplementasyonu
  • Riskler ve Kritik Başarı Faktörleri
  • Küme Çalışmaları
Diğer eğitimlerimiz nelerdir?

YKC Grup Bilişim, uzman kadrosu ile müşterilerine aşağıdaki eğitimleri vermektedir:

Diğer hizmetlerimiz nelerdir?

YKC Grup Bilişim, uzman kadrosu ile müşterilerine aşağıdaki hizmetleri vermektedir: