ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi

ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi
ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi
Eğitimin Amacı

ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi ile, öncelikle IT temelli hizmet yaklaşımına ilişkin bilgi edinerek  ITIL Hizmet Operasyonu Gereksinimlerini, Kontrol Amaçlarını ve Prensiplerini belirleyebilecek, Hizmet Operasyon süreçlerini listeleyerek bu süreçleri nasıl oluşturabileceğinizi öğreneceksiniz.

Ayrıca, Hizmet Operasyonu süreçlerini ITIL yaklaşımına uygun olarak tanımlayabilecek, ITIL temelli diğer süreçler ile entegrasyonu sağlamanın ipuçlarını edinecek ve IT Hizmet Operasyon Dokümanını nasıl oluşturacağınızı uygulamalı olarak öğreneceksiniz.

Kimler Katılmalı?

ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi ne aşağıdaki görevlerde çalışan kişilerin katılması tavsiye edilir:

  • Hizmet Yöneticileri
  • Hizmet Sahipleri
  • Süreç Yöneticileri
  • Süreç Tasarımcıları
  • BT  Yöneticileri
  • BT Uzmanları
  • Kalite Yöneticileri
  • Kalite Uzmanları
  • Danışmanlar
Eğitim Süresi

3 Gün (Bu süre, ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi nin standart eğitim süresidir. Ancak, firmalara özel olarak talep üzerine bu süre kısaltılabilir veya uzatılabilir)

Eğitim Yeri

Eğitim aşağıdaki lokasyonlardan birinde verilir:

  • The Green Park Hotel Pendik
  • The Green Park Hotel Bostancı
  • The Green Park Hotel Taksim
  • The Green Park Hotel Merter
  • Firmanın talebi üzerine firmanın kendi lokasyonunda eğitim verilebilir.
Eğitim Ücreti

Eğitim ücreti; eğitim yeri, katılımcı sayısı, eğitim türü ve süresine bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Size en uygun fiyat teklifini verebilmemiz için, bizimle info@ykcgrup.com.tr e-mail adresi veya 0216 599 0952 nolu telefon üzerinden iletişime geçiniz.

 Eğitim İçeriği (ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi)

ITIL Hizmet Operasyonu Eğitimi aşağıdaki konuları içermektedir:

  • Temel Kavramlar
  • ITIL Yaklaşımı ve Genel Kavramlar
  • ITIL Temelli Hizmet Yaklaşımı
  • ITIL Hizmet Operasyon Gereksinimleri
  • Hizmet Operasyon Kontrol Amaçları
  • Hizmet Operasyon Prensipleri
  • Hizmet Operasyon Süreçleri
  • Hizmet Yönetim Sistemi
  • Genel Hizmet Operasyon Aktiviteleri
  • Hizmet Tasarımı için Organizasyonel Yaklaşım
  • Teknoloji Yaklaşımı
  • Hizmet Operasyonu – İmplementasyon
  • Riskler ve Kritik Başarı Faktörleri
  • Küme Çalışmaları
Diğer eğitimlerimiz nelerdir?

YKC Grup Bilişim, uzman kadrosu ile müşterilerine aşağıdaki eğitimleri vermektedir:

Diğer hizmetlerimiz nelerdir?

YKC Grup Bilişim, uzman kadrosu ile müşterilerine aşağıdaki hizmetleri vermektedir: